Pogosto zastavljena vprašanja

 

Kako naročam?

PO TELEFONU - Vsak delovnik od 8h do 16h. Pokličite 01 544 20 31, 01 521 23 00 ali 051 639 115.
V NAŠI POSLOVALNICI - Proletarska 4, 1000 Ljubljana.
NA SPLETNI STRANI - www.soundshop.si.

Kako mi dostavijo?

Preko pošte, cena poštnine se zaračuna po tarifi Pošte Slovenija d.d.
Oddaja pošiljk se opravlja od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00 ure. Z običajno pošto kamorkoli v Sloveniji običajno prispejo naslednji delovni dan.
Dostavo s hitro pošto je potrebno posebej naročiti in doplačati.

Kako plačam?

Kupljeno blago je potrebno plačati v naši poslovalnici, ob dostavi izdelka na dom (po povzetju) ali predhodno na transakcijski račun
Banke Celje št. SI56 0600 0010 9804 784.

GOTOVINSKI NAKUP: ob dostavi plačate celotno kupnino in stroške dostave (razen če ste v poslovalnici ali direktno na TRR že plačali celotno kupnino).

Nasveti pred nakupom

Za informacije pokličite 041 639 115 (g. Tomaž Kmetič) ali nam pišite na info@soundshop.si.

Preizkus glasbil

Vsako glasbilo, ki je na zalogi, lahko v naši poslovalnici pred nakupom preizkusite tudi sami. Za rezervacijo individualnega termina prosimo pokličite 041 639 115 (g. Tomaž Kmetič) ali nam pišite na info@soundshop.si

Garancija

Garancijo lahko uveljavite ob predložitvi originalnega računa, na katerem so navedeni blagovna znamka izdelka, datum začetka in zaključka garancije. Garancija preneha v primeru neupoštevanja navodil za uporabo, napak, ki so posledica motenj iz okolja (poplava, požar ...), v primeru popravil s strani nepooblaščene osebe, vgraditve neoriginalnih rezervnih delov, malomarnega ravnanja z izdelkom (oksidacija, stik s kislinami), sprememb na površini izdelkov (lak, srebro, nikelj, zlato ...), mehanskih poškodb ter poškodb, ki so nastale zaradi udarcev po krivdi uporabnika ali tretje osebe, nepravilnega vzdrževanja ali okvare, povzročene pri transportu po izročitvi. Garancija prav tako izključuje obrabo potrošnega materiala, ki se stalno obrablja (blazinice, vzmeti, pluta, žima, strune, opne, baterije, žarnice, palice za tolkala ipd.).

Sound-tech d. o. o. garancija je usklajena s Pravilnikom o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (Uradni list RS št. 73/2003 z dne 29. 7. 2003 in s četrtim členom Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 20/1998 z dne 13. 3. 1998), ki govori o garanciji za brezhibno delovanje stvari.

Servis

Sound-tech d. o. o. zagotavlja servis za izdelke, ki jih je kupec kupil direktno pri Sound-techu d. o. o. v skladu s pogoji garancije in servisiranja, ki jih nudi proizvajalec posameznega izdelka. Zagotavljamo odpravo vseh okvar oz. tehničnih pomanjkljivosti, ki bi nastale ob priporočeni uporabi izdelka, kot ga določa proizvajalec v času, za katerega daje poroštvo. Manjše okvare odpravimo v lastnem servisu, za večje okvare ali okvare v okviru garancije pa se obračamo na specializirane servise v Sloveniji in tujini oz. na pooblaščene servise.

Servis glasbila najavite na tel. (01) 544 20 31 ali preko e-maila info@soundtshop.si.

Čas popravila je odvisen od narave okvare glasbila. Manjše okvare odpravljamo v roku štirih delovnih dni, pri večjih okvarah pa časa popravila žal ne moremo natančno definirati. Kljub temu se trudimo, da stranki ugodimo v najkrajšem možnem času.

Glasbila sprejemamo v servis od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00 v naši poslovalnici (Proletarska 4, Ljubljana). Ob izročitvi glasbila je potreben natančen opis pomanjkljivosti/napake/reklamacije, kar s podpisom potrdita obe stranki. Ob prevzemu glasbila s servisa je potrebna istočasna preizkušnja le-tega, da se odprava napake potrdi.